Diana
Lõputööna loon 5-8 (45-90min) õppematerjali, mida põhikoolis oleks võimalik kasutada. Töö esimene osa on teoreetiline ning järgnevadki õppematerjalid analüüsiga. Töö teemaks on säästva arengu kunstiharidus. Säästva arengu hariduse üleüldine eesmärk on see, et kõigil oleks hea nii praegustel kui tulevastel põlvedel. See, aga sõltub sellest, mis toimub keskkonnas, ühiskonnas ja majanduses. Säästva arengu haridus püüabki õpilaste teadlikust neist aspektidest suurendada ning kutsuda esile muutusi õpilaste mõttemaailmas. Kunstiõpetus on üks viis läbi, mille seda teha saab. Oluline on just see, et õppematerjalid ei tõstaks ainult teadlikust, vaid tooksid kaasa ka muutusi õpilaste väärtushinnangutes.
Õppematerjale tuleb maksimaalselt 8 ning olen mõelnud, et kui nad tunduvad piisavalt head ja mõistlikud, siis võiks nende tarbeks teha kas veebilehe või midagi muud sarnast (jagada juba kuskil olemasolevas veebikeskkonna nt ülikooli lehe juures: https://sisu.ut.ee/keskkond/%C3%B5ppematerjalid ). Mulle tundub, et ehk ei ole mõistlik teha eraldi veebilehte, sest siib peab nö tegelema selle turundamisega. Samuti mulle tundub, et luuakse palju õppematerjale, aga nad on kõik eri kohtades ning seetõttu ei leia neid üles.
Teine asi on kui valimistan enda jaoks veebilehe kuhu hakkan ka tulevikus materjale laadima. Sel juhul olekski tegu mulle endale suunatud lehega, mis on avalik ning ka vajadusel teistele kättesaadav. Õppematerjalide tarbeks olen teinud tunnikonspektid ja slaidiesitlused. Veebikeskkonna puhul laeksin nii konspektid kui slaidid sinna üles. Eraldi veebilehe puhul mõtlesin kasutada nt weeblyt kuna mulle tundub, et seal on üsna head lahendused.
Lõputööna loon 5-8 (45-90min) õppematerjali, mida põhikoolis oleks võimalik kasutada. Töö esimene osa on teoreetiline ning järgnevadki õppematerjalid analüüsiga. Töö teemaks on säästva arengu kunstiharidus. Säästva arengu hariduse üleüldine eesmärk on see, et kõigil oleks hea nii praegustel kui tulevastel põlvedel. See, aga sõltub sellest, mis toimub keskkonnas, ühiskonnas ja majanduses. Säästva arengu haridus püüabki õpilaste teadlikust neist aspektidest suurendada ning kutsuda esile muutusi õpilaste mõttemaailmas. Kunstiõpetus on üks viis läbi, mille seda teha saab. Oluline on just see, et õppematerjalid ei tõstaks ainult teadlikust, vaid tooksid kaasa ka muutusi õpilaste väärtushinnangutes.
Õppematerjale tuleb maksimaalselt 8 ning olen mõelnud, et kui nad tunduvad piisavalt head ja mõistlikud, siis võiks nende tarbeks teha kas veebilehe või midagi muud sarnast (jagada juba kuskil olemasolevas veebikeskkonna nt ülikooli lehe juures: https://sisu.ut.ee/keskkond/%C3%B5ppematerjalid ). Mulle tundub, et ehk ei ole mõistlik teha eraldi veebilehte, sest siib peab nö tegelema selle turundamisega. Samuti mulle tundub, et luuakse palju õppematerjale, aga nad on kõik eri kohtades ning seetõttu ei leia neid üles.
Teine asi on kui valimistan enda jaoks veebilehe kuhu hakkan ka tulevikus materjale laadima. Sel juhul olekski tegu mulle endale suunatud lehega, mis on avalik ning ka vajadusel teistele kättesaadav. Õppematerjalide tarbeks olen teinud tunnikonspektid ja slaidiesitlused. Veebikeskkonna puhul laeksin nii konspektid kui slaidid sinna üles. Eraldi veebilehe puhul mõtlesin kasutada nt weeblyt kuna mulle tundub, et seal on üsna head lahendused.
No comments:
Post a Comment